Vimmerby 2009 (vi e så bra på att uppdatera)

 
Kvällen innan vi åker till Vimmerby


Penicilinkuren för halsfluss var klar lördag morgon, och på natten till söndag hade Emma blivit förkyld, så det blev inte många timmar sömn, men någon timme försenad kom vi iväg.

Jag gillar hårdrock som pappa!

Här sitter jag i bilen på väg till Vimmerby o diggar hårdrock! Tur att pappa efter mycket om och men fick igång med mediaspelare.



Fika och kisspaus på väg till Astrid Lindgrens Värld.




Äntligen framme! Det fanns mycket roliga saker, men Lilla Gubben hästen spenderades det säkert 45 minuter på och därmed får det väl ses som favoritsaken på stället...


Pappa-Karlsson och Emma-Lillebror! Succé.



Emma var tvungen o va Ida i flaggstången och slog väl personligt rekord på att klättra upp för en hög stege!





Emma testar på hur livet var för Nils Karlsson Pyssling.




Emma hälsar på hos "Alla barnabyn"!



Emma och pappa tittar in hos Tant Berg på Bråkmakargatan.



Nu ska jag vila upp mig på Pippi hotellet för att åka vidare till farmor i skåne imorgon. Nästa gång vi åker hit blir det nog två dagar på Astrid Lindgrens Värld, men det dög ganska bra att börja med en dag. Ikväll lägger jag in mer bilder från min dag på Astrid Lindrgrens värld, vi hade en till kamera som bevisar att Mamma faktiskt oxå var med!

Kommentarer
Postat av: Louise

Oh va mysigt ni verkar ha haft!!! jätte fina bilder.

2009-07-07 @ 13:19:51
Postat av: Cornelia

Fin blogg! ^^

Vilken är din favorit på sommaren?

Postat av: Malin

Va kul! Saknar er sötisar!

2009-07-08 @ 09:58:16
Postat av: Mormor..

Åh vad mysigt det verkar vara där..mormor vill också följa med nästa gång..kramis..

2009-09-03 @ 09:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback